Grupės ir būreliai

Būreliai

Pirmadienis

Anglų kalba

15:30-16:30

Antradienis

Šokių ir fitneso pamokėlės

9.15-11.15

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Robotika

8.15-10.20

Šokių ir fitneso pamokėlės

9.15-11.45

 

Būrelius vedančių pedagogų kontaktai:

Robotikos: Eduardas Sosunovčius +370 636 64224
Šokių ir fitneso: Rūta Karkauskaitė Ivanauskė +370 605 75633
Anglų kalba: Rasa Vainienė +370 626 50897

Grupės

„ATRADIMŲ SODELIS NR. 1“ ANKSTYVOJO UGDYMO GRUPĖ

  Mūsų grupėje visi vaikučiai laukiami. Jie gali būti savimi, daug juoktis, žaisti, tyrinėti, dainuoti, šokti, svajoti. Sakyti prašau, ačiū, atsiprašau… Nebijoti klysti, linksmintis ir kurti. Draugauti ir šypsotis, džiaugtis vaikyste…

   Jauki ir saugi aplinka, bendradarbiavimas su tėvais – sėkmės garantas ugdant laimingą vaiką – džiaugiasi:

Inesa Rugytė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Milda Petraškienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Dalia Dzedzevičienė, mokytojų padėjėja

Rima Jurkevičienė, mokytojų padėjėja

Noriu pasidžiaugti, kad lopšelyje – darželyje vyrauja šilti tarpusavio santykiai, teigiamos emocijos. Auklėtojoms nesvetimos kiekvieno vaiko mažos bėdelės, kiekvieną supranta, užjaučia, išklauso. Savo nuoširdžiomis šypsenomis užkariauja mažųjų širdis pasitikėjimui bei ilgalaikei draugystei.

Mama Irma

„ATRADIMŲ SODELIS NR. 2“ ANKSTYVOJO UGDYMO GRUPĖ

  Dirbant su mažaisiais, kiekvienos dienos motyvacija daryti kažką prasminga. Jaukioje, spalvingoje, gražioje grupėje didžiausia laimė matyti besišypsančius vaikus, atrasti kelią į jų mažas širdeles – teigia:

 

Gitana Bielevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Greta Sredzinskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Rita Armanavičienė, mokytojų padėjėja

 

  Vaikai jaučiasi saugūs ir ramūs, iš mylimų rankų patekdami į kitas šiltas ir jiems mielas rankas. Atėję pasitikti visada randame linksmus, žaidžiančius, aktyvius, pailsėjusius, švarius ir tvarkingus vaikus. Kasdien pastebime, kaip vaikai pareina išmokę kažką naujo, kaip tampa savarankiškesni, kasdien kalba vis daugiau žodelių. Darbuotojos visada pasitinka ir išlydi su šypsena ir gražiu žodžiu.

 

   Grupės vaikučių tėveliai

„ATRADIMŲ SODELIS NR. 3“ ANKSTYVOJO UGDYMO GRUPĖ

Jaukioje grupėje kiekvieną dieną krykštauja būrys vaikų. Esam smalsūs, judrūs, energingi ir labai labai laimingi.
Mums labai svarbus nuoširdus ir kūrybiškas kasdieninis darbas ir atsakomybė prieš mažą vaiką.
Kai džiaugiamės vaiko atradimais, vaikas auga žinodamas, kad kiti jį pastebi, kad jis yra svarbus ir vertingas – džiaugiasi:

 

 

 

Dovilė Matukienė, ikimokyklinio ugdymo pedagogė
Milda Petraškienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Aušrelė Ratkevičienė, auklėtojų padėjėja

 

 

 

Vaikų darželis – antrieji namai. Kokie žodžiai man, kaip mamai, geriausiai apibūdina darželį, grupę: jaukumas, saugumas, džiaugsmas ir draugystė. Darželiu aš džiaugiuosi, nes pati jį lankiau, o ypač džiaugiuosi šia nuostabia, nauja grupe. O taip pat esu labai dėkinga auklėtojoms ir šeimininkutei, kurios dirba tokį atsakingą ir sunkų darbą – auklėja jaunąją kartą… Didelis ačiū.

 

 

 

Mama

„ŽAIDIMŲ DIRBTUVĖLĖS NR. 7“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Kaip žaidžia vaikai? Kaip suaugę… Tiktai paprastai ir gražiai. Kaip liūdi vaikai? Kaip suaugę… Tiktai visada atvirai. Tokių mes Jūsų ir laukiame, Vaikai. Nes Jūsų veidai – atviros knygos. Mes pasirengusios jas skaityti atidžiai, pagarbiai ir atsakingai. Jeigu reiks, tapsime burtininkėmis, gebančiomis blogį paversti gėriu – mintimis dalinasi:

Giedrė Šaučiūnienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Justina Petruškevičiūtė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Andrius Rinkevičius, mokytojų padėjėjas (SUP)
Gabriela Baranauskienė, auklėtojų padėjėja

Džiaugiamės, kad grupėje dirba atsidavusios savo darbui ir profesionalios auklėtojos, kurios apsiginklavę begaline kantrybe bei dideliu rūpesčiu rūpinasi „Voveriukais“. Pastebime sūnaus tobulėjimą, grįžta išmokęs naujų dainelių ir eilėraščių.

Mama

„ŽAIDIMŲ DIRBTUVĖLĖS NR. 8“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Mums svarbiausia, kad kiekvienas vaikelis jaustųsi, kaip namuose – mylimas, suprastas, nesuvaržytas, savas. Bendraujant, planuojant veiklą, užsiėmimus, siekiame pažinti mažąją asmenybę, skatinti vaiko ir visos grupės pagarbą kiekvieno individualumui. Visos žinios perteikiamos lengviausiai įsisavinamu būdu veikloje, žaidimų pagalba. Mums svarbus pastovus ir nuoširdus bendravimas su kiekvieno vaikelio tėveliais ir seneliais. Grupės komandą sudaro žmonės, kurie spinduliuoja savo meile, šiluma, myli vaikučius ir yra labai jų mylimi – mintimis dalinasi:

Daiva Sadauskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Augustina Marija Gudynaitė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Lina Jakavonienė, mokytojų padėjėja (SUP)
Milda Grigaravičienė, mokytojų padėjėja

Alytaus mieste, „Nykštuko“ buveinėje, kiekvieną dienelę susirenka būrelis vaikų.  Vieni judresni, kiti ramesni, bet visi labai draugiški. Jei ir pasibado savo spygliukais, greit apsikabina, susitaiko ir vėl kimba į smagius darbelius ir žaidimus. Vaikučiai labai smalsūs, žingeidūs ir kūrybiški. Savo mažytėmis rankytėmis ir mikliais piršteliais sukūrę daug gražių darbelių, kurie puošia grupės sienas ir džiugina tėvelių širdis. Na, o jeigu kuriam nors pasidaro liūdna, visada randa paguodą ir prieglobstį šiltame auklėtojų glėbyje. Jos sugeba įeiti į kiekvieno vaikučio širdelę ir ją suprasti. Užsukus į grupę jus pasitiks linksmas klegesys, skardus juokas ir draugiškai nusiteikę vaikai.

Evano mama

„ŽAIDIMŲ DIRBTUVĖLĖS NR. 9“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Kiekvieną dieną grupėje vyksta ugdymas. Tai tarsi gija, ant kurios vaikas veria savo patyrimus: žodelį po žodelio, mintį po minties, kiekvieną jautrų širdelės suplazdėjimą… Tai lyg gintariniai gerų darbų karoliai grindžiami ugdymo idėjomis. Stengiamės, kad karoliai būtų kuo įvairesni žiniomis, gerais darbais, draugyste – tai mūsų kasdienybė… – mintija susigyvenusi ir darni grupės komanda:

Jolanta Švedienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Janina Vaicekauskienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Violeta Bacevičienė, mokytojų padėjėja
Indrė Kairienė, mokytojų padėjėja (SUP)

Visų tėvų vardu noriu pasidžiaugti, kad mūsų vaikučiai lanko „Nykštuko“ darželį. O ypatingą padėką noriu išreikšti grupės auklėtojoms. Nėra tėvams didesnio džiaugsmo už laimingą vaiką. Mūsų dukra dainuodama keliauja į darželį ir iš jo. Pats nuoširdžiausias ačiū Jums už tai.

Aida Jakubėlienė (Vytės mama)

„ŽAIDIMŲ DIRBTUVĖLĖS NR. 6“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Auklėtoja vaikui – pats įtakingiausias asmuo darželyje, todėl stengiamės būti nuovokiomis, kurta įdomią veiklą vaikams, atliepti vaikų sumanymus bei pasiūlymus, pagarbiai elgtis su kiekvienu. Grupės aplinka graži, tvarkinga, funkcionali, daug priemonių žaidimui ir pažinimui, kas skatina vaikus veiklas rinktis savarankiškai, būti kūrybingais ir žingeidžiais. Leidžiame vaikams įveikti sunkumus ir patirti sėkmę – mintimis dalinasi:

Ona Vyšniauskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Ligita Motvilaitė, mokytojų padėjėja
Justina Ulčickaitė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Mūsų darželis šaunus, jaukus. Kuriame dirba nuostabus kolektyvas. Vaikučiams yra daug veiklos, būrelių, spektaklių. Ačiū, kad padedate Mūsų vaikučiams augti.

 Mama.

Labai džiaugiamės, kad darželis tapo ta vieta, kur vaikai jaučiasi puikiai. Vyresnėlio džiaugsmas – draugai ir futbolas, mažylis džiaugiasi, kad darželyje yra žaislų. Labai mylim ir gerbiam savo auklėtojas, labai džiaugiamės, kad lankome būtent šį darželį.

 Mama.

„MOKSLO LABORATORIJA NR. 11“ PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Šiandien vaikai, jų poreikiai ir patirtis yra kitokie, negu jų tėvų vaikystėje. Nėra dviejų tokių pačių, vienodai veiklose dalyvaujančių ir patirtį kaupiančių vaikų. Mums labia svarbu – kas jiems įdomu, ką nori veikti, sužinoti, tyrinėti… Siekiame, kad ugdymas būtų šiuolaikiškas, laisvas, lankstus, individualus. Išplėtotas kolektyvinis siužetinis – vaidmeninis žaidimas ir toliau išlieka pagrindine vaiko veikla – mintimis dalinasi:

Laima Bereznauskienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Loreta Šiugždienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, pradinių klasių mokytoja
Janina Vaicekauskienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Indrė Grėbliauskaitė, mokytojų padėjėja

   Ačiū auklėtojoms už didelį, svarbų ir teisingą indėlį į mūsų vaiko pasaulėžiūros formavimą, ugdymą; švelnų, pamokantį, kai kada ir reiklų žodį, gerumą ir supratimą, šypseną su kuria mus sutinka ir išlydi kiekvieną dieną. Ačiū!

 Mama

„ŽAIDIMŲ DIRBTUVĖLĖS NR. 5“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Mūsų grupės vaikai yra vieningi, draugiški, linksmi. Turi draugų, moka bendrauti, dalintis. Darbas su vaikais yra ydomus, spalvingas, reikalaujantis dėmesio ir didelės atsakomybės. Su ugdytinių tėveliais nuolat bendradarbiaujame, kalbamės rūpimais auklėjimo, ugdymo klausimais – mintimis dalinasi:

Eglė Totorienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Aldona Pacevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Vida Bagdanavičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.
Eglė Liškevičienė, mokytojų padėjėjas (SUP)
Karolina Kubilevičienė, mokytojų padėjėjas (SUP)
Irena Sereičikienė, mokytojų padėjėja

Geresnio darželio savo vaikams ir nemanau, kad rsčiau. Patys geriausi atsiliepimai apie auklėtojas, aplinką, bei darželį lanknčius vaikus. Rūpestis visakeriopas. Ačiū už viską.

Mama

„ŽAIDIMŲ DIRBTUVĖLĖS NR. 4“ IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Nors pagrindinė vaikų mokymosi forma yra žaidimas, tačiau mūsų grupėje stiprinama vaiko nuostata žaidžiant tyrinėti ir mokytis. Žaisdamas vaikas patenkina savo smalsumą, išbando, kas dar nežinoma. Žaisdamas jis nebijo klysti, rizikuoti, išbando visus galimus veikimo būdus. Žaidimų metu vykstantys pokalbiai su suaugusiaisiais ir bendraamžiais lavina vaiko mąstymą, gebėjimą argumentuoti, pagrįsti savo nuomonę, ugdo gebėjimą reikšti mintis. Mums svarbu, kad kiekviena užduotis ar veikla vaikams būtų įdomi, aktuali ir prasminga, palaikanti ir stiprinanti jų norą pažinti, sužinoti, išmokti, padedanti įvaldyti įvairius mokymosi būdus – džiaugiasi:

Asta Gecevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Justina Ulčickaitė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Justina Petruškevičiūtė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Audronė Dabulevičienė, mokytojų padėjėja

Viskas kas daroma, daroma vaikui. Vaikas grupėje būna saugus, mylimas ir išklausomas. Grupėje sukurta saugi ir žaisminga aplinka. Vaikams suteikiamos visos galimybės žaidimams, ugdymui ir kūrybai. Ačiū, kad esate su mumis.
Mama.

Grupėje jauki ir šilta aplinka. Vaikas rytais noriai keliasi eiti į darželį, nes grupėje jaučiasi gerai, turi draugų. Puikios auklėtojos, ačiū Jums už Jūsų visas dedamas pastangas auklėjant, mokant mūsų vaikus. Džiaugiuosi man suteikiama informacija apie vaiko elgesį, nuveiktus darbus dienos eigoje.
Mama.

„MOKSLO LABORATORIJA NR. 10“ PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖ

Aurika Balevičienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, pradinių klasių mokytoja
Loreta Šiugždienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, pradinių klasių mokytoja
Vilma Girdvainienė, mokytojų padėjėja

Kiti pagalbininkai

Logopedė Živilė Uscilienė

Kalbos raida – tai sudėtingas procesas, kurio sėkmę neretai lemia aplinkinių meilė ir dėmesingumas. Kalba mes perteikiame savo norus, mintis, pasidalijame emocijomis, užjaučiame ir padrąsiname. Vieni vaikai kalbėti išmoksta tarsi savaime, kitiems reikia padėti, prakalbinti. Ugdydama vaikų kalbą žaidimų pagalba, skatinu juos pajausti bendravimo džiaugsmą, norą aiškiai kalbėti. Juk bendravimas su vaiku – ne tik puiki galimybė pažinti vaiką, bet ir jį žaismingai mokyti.

Meninio ugdymo pedagogė Jolanta Sabonienė

Skambantys muzikos garsai sušildo mažas vaikų širdeles. Kaip gera matyti jų šypsenas, girdėti krykštavimus, vaikišką juoką. Didžiulis džiaugsmas matyti laimingus vaikus, tėvelius ir darželio bendruomenę. Muzika į mūsų gyvenimą įneša pačių gražiausių spalvų ir pačių skambiausių garsų. Dainuokime, šokime, džiaukimės kiekviena diena ir dalinkime šypsenas visiems esantiems šalia mūsų.

Kiti darbuotojai

Pavaduotoja ūkiui Alė Zdanavičienė

Esu laiminga, kasdien bendraudama su tokiais nuostabiais vaikučiais, ir labai džiaugiuosi, kad savo darbu prisidedu atnaujinant ir gražinant antruosius mūsų namus.

Raštinės administratorė Kamilė Juškauskaitė

Kur vaikai, ten juokas, šurmulys, žaidimai…
Man belieka suskaičiuoti visų grupių vaikučius, kas naujai atvyko, ar išvyko, kas nevalgo pusrytėlių ar vakarienės, kuris bus atleistas nuo mokesčio už darželį.
Taip pat privalau pažinti visus ,,Nykštuko“ darbuotojus ir atsakingai tvarkyti dokumentus.
Kiekvieną ranka parašytą ar atspausdintą raštą aš paverčiu oficialiu dokumentu.
Aš Dokumentų fėja.

Pavaduotoja ugdymui Greta Kaziukonytė 

Kiekvieną rytą skubu į mūsų ikimokyklinę įstaigą džiaugsmingai nusiteikusi, su dideliu noru aplankyti ir pamatyti visus ir kiekvieną atskirai. Kiekvieną dieną sužinau, patiriu kažką naujo ir ypatingo. Tai vyksta nuolat, dėka mūsų visos bendruomenės.

Dar labiau tikiu ugdytiniais, kurie savo vaikiško smalsumo lydimi, kaip atlygį gauna naujus potyrius, naujus atradimus, informacijos gausą ir valiūkiškai švelnų prisiglaudimą ar apkabinimą, motiniškai jautrų paguodos žodį.  Pedagogės pasirengę kūrybiškai ir išradingai sutikti mažuosius, sutelkusios visą savo išmintį ir patirtį. Tuo mūsų lopšelis-darželis „Nykštukas“ ir ypatingas, kad kiekvienas gali drąsiai KLAUSTI – RASTI ATSAKYMUS – PRITAIKYTI – DALINTIS ŽINIOMIS IR GERA EMOCIJA

„Nykštukas“ – tai ieškantis, kuriantis, žingeidus ir nuolat tobulėjantis kolektyvas. Mūsų mažaisiais ugdytiniais taip pat rūpinasi: virėjos Gražina Daugininkienė, Vilma Vaitonienė, Ineta Bubelevičiūtė; maitinimo organizavimo ir higienos priežiūros specialistė – Karolina Kubilevičienė; sandėlininkė – Nijolė Gudaitienė; einamojo remonto darbininkas – Linas Kašėta; valytoja – Rima Jurkevičienė.

Direktorė Daiva Rekštienė

Mūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje viskas turi prasmę, nes mes – ateities darželis šiandien.
Darželis, kuriame vaikai „atrakina“ savo stiprybes ir talentus, kuriame pasaulis atskleidžiamas kaip visuma, darželis, kuriame mokomi mąstyti inovatyviai ir globaliai.
Vaikams būtina ne tik aiški struktūra, bet ir kūrybinė laisvė, o visą ugdymo(si) procesą jungia bendros temos, persipinančios su intelektų įvairovės teorija.
Tikime, kad būtent toks ir bus ateities darželio modelis, nes įprastinių žinių ir įgūdžių XXI a. vaikams jau nepakanka.
Sėkmės raktelis? Vidinė vaiko motyvacija.
Sėkmės raktas? Iš pašaukimo kartu dirbantys ir tobulėjantys žmonės, patenkinti savo darbine aplinka