Alytaus lopšelio-darželio „Nykštukas“ perspektyvinis valgiaraštis

1 SAVAITĖ

PIRMADIENIS

Pusryčiai: Virtas kiaušinis su majonezu ir konservuotais žirneliais. Batonas su sviestu.  Kakava.
Pietūs: Mėsiška kopūstų sriuba su grietine. Duona. Troškintas kiaulienos maltinis su sviesto ir grietinės padažu, grikių koše, šviežiu arba marinuotu agurku. Ananasų sultys.
Vakarienė: Skryliai su varške ir sviesto ir grietinės padažu. Arbata.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: Penkių grūdų košė su bananais. Batonas su sviestu ir ekologišku varškės sūriu. Ramunėlių arbata.
Priešpiečiai: Ekologiškas jogurtas.
Pietūs: Mėsiška burokų sriuba su  grietine. Duona. Troškinta aukštaičių dešrelė su raudonu padažu, bulvių koše, šviežių kopūstų salotomis.  Sirupo gėrimas.
Vakarienė: Bulviniai kroketai su sviesto ir grietinės padažu.  Ekologiškas pienas.

TREČIADIENIS

Pusryčiai: Manų košė su uogiene. Batonas su sviestu. „Pik-Nik“ sūrio lazdelė. Arbata.
Priešpiečiai: Kriaušė arba kitas vaisius.
Pietūs: Mėsiška perlinių kruopų sriuba, duona. Keptas paukštienos šnicelis su bulvių koše, burokėlių su žirneliais salotomis. Džiovintų vaisių kompotas.
Vakarienė: Mieliniai blynai su uogiene. Ekologiškas pienas.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: Makaronų košė su sviestu. Sūrelis.  Kmynų arbata.
Priešpiečiai: Obuolys arba kitas vaisius.
Pietūs: Mėsiška žirnių sriuba su grietine. Duona. Ryžių ir mėsos plovas su šviežių kopūstų salotomis. Konservuotų vaisių kompotas.
Vakarienė:  Bulvių plokštainis su sviesto ir grietinės padažu.  Kefyras.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: Omletas. Batonas su sviestu ir virta ,,Daktariška“ dešra.  Ramunėlių arbata.   Priešpiečiai: Avižiniai sausainiai su ekologišku pienu.
Pietūs:   Mėsiška agurkinė sriuba su bulvėmis, morkomis, perlinėmis kruopomis, grietine. Duona. Troškintas mėsos ir ryžių kukulis su raudonu padažu, bulvių koše, burokėlių salotomis. Persikų sultys.
Vakarienė: Virtos pieniškos dešrelės su šviežių pomidorų ir šviežių agurkų salotomis.  Duona. Arbata.

2 SAVAITĖ

PIRMADIENIS

Pusryčiai: Keptas kiaušinis su žirneliais ir majonezu. Batonas su sviestu ir virta ,,Panerio“ dešra. Kakava.
Priešpiečiai: Bandelė su cinamonu.  Ekologiškas pienas.
Pietūs: Mėsiška kopūstų sriuba su  grietine. Duona. Mėsos maltinis su lydytu  sūriu, miežinių kruopų koše, šviežiu arba marinuotu agurku. Įvairių vaisių sultys.
Vakarienė: Virti varškėčiai su sviesto ir grietinės padažu. Arbata.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: Penkių grūdų košė su sviestu. Batonas su sviestu ir ekologišku varškės sūriu. Arbata su pienu.
Priešpiečiai: Ekologiškas jogurtas.
Pietūs: Pieniška pupelių sriuba . Duona. Troškintas žuvies kukulis su  sviesto ir grietinės padažu, bulvių koše, burokėlių salotomis. Sirupo gėrimas.
Vakarienė: Daržovių troškinys (bulvės, morkos, kopūstai) su pieniška dešrele.  Arbata.

TREČIADIENIS

Pusryčiai: Manų košė su cinamonu. Batonas su sviestu. Kmynų  arbata.
Priešpiečiai: Bananas ar kitas vaisius.
Pietūs: Mėsiška makaronų sriuba su gietine. Duona. Paukštienos suflė su bulvių koše, šviežių   kopūstų salotomis. Džiovintų vaisių kompotas.
Vakarienė: Lietiniai blynai su varške ir vaniliniu sviesto ir grietinės padažu.  Ekologiškas pienas.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: Ryžių košė su sviestu. Batonas su sviestu ir fermentiniu sūriu. Arbata.
Priešpiečiai: ,,Naminiai“  sausainiai  su ekologišku pienu.
Pietūs: Rūgštynių sriuba su grietine. Duona. Troškinta jautiena su bulvių koše, morkų salotomis.
Mangų sultys.
Vakarienė: Manų ir varškės apkepas su uogiene. Arbata.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: Grikių košė su sviestu. Batonas su sviestu ir virta ,,Daktariška“ dešra. Ramunėlių arbata.
Priešpiečiai: Varškės sūrelis ,,Magija“. Arbata.
Pietūs: Mėsiška burokų sriuba su grietine. Duona. Troškintas netikras balandėlis su raudonu padažu, bulvių koše. Sirupo gėrimas.
Vakarienė: Makaronų košė su sviestu. Obuolys.  Arbata.

3 SAVAITĖ

PIRMADIENIS

Pusryčiai: Omletas. Duona su sviestu. Arbata.
Priešpiečiai: Batonas su uogiene. Ekologiškas pienas.
Pietūs: Mėsiška burokų sriuba su grietine. Duona. Keptas netikras zuikis su  miežinių kruopų  koše, šviežiau arba marinuotu agurku. Sirupo gėrimas.
Vakarienė: Makaronai su virta dešra ir daržovėmis (morkos, svogūnai). Arbata.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: Manų košė su cinamonu. Batonas su sviestu ir ekologišku varškės sūriu. Arbata.
Priešpiečiai:  Keksiukas su ekologišku pienu.
Pietūs: Mėsiška makaronų sriuba su grietine. Duona. Troškintas paukštienos kukulis su sviesto ir  grietinės padažu, grikių koše, burokėlių su žirneliais salotomis. Džiovintų vaisių kompotas.
Vakarienė: Skryliai su varške ir sviesto grietinės padažu. Arbata.

TREČIADIENIS

Pusryčiai: Manų ir varškės apkepas su uogiene. Kakava.
Priešpiečiai: Ekologiškas jogurtas.
Pietūs: Mėsiška pomidorų sriuba su grietine. Duona. Troškintas kiaulienos ragu su bulvių koše, Pekino kopūstų salotomis. Mangų sultys.
Vakarienė: Bulviniai kroketai su sviesto ir grietinės padažu. Ekologiškas pienas.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: Ryžių košė su sviestu. Karštas sumuštinis su virta dešra ir fermentiniu sūriu. Kmynų arbata.
Priešpiečiai: Avižiniai sausainiai su ekologišku pienu.
Pietūs:  Mėsiška perlinių kruopų sriuba su grietine. Duona. Keptas paukštienos šnicelis su bulvių koše, morkų salotomis. Džiovintų vaisių kompotas.
Vakarienė: Virtos pieniškos dešrelės su šviežių pomidorų ir šviežių agurkų salotomis. Duona. Arbata.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: Penkių grūdų košė su sviestu. Batonas su sviestu ir fermentiniu sūriu. Ramunėlių arbata.
Priešpiečiai: Bandelė su džemu. Ekologiškas pienas.
Pietūs: Mėsiška žirnių sriuba su grietine. Duona. Mėsos ir daržovių troškinys (bulvės, morkos, kopūstai, svogūnai). Konservuotų vaisių kompotas.
Vakarienė: Bulvių košė su virta ,,Daktariška“ dešra. Kefyras.

4 SAVAITĖ

PIRMADIENIS

Pusryčiai: Avižinių dribsnių košė su razinomis. Batonas su sviestu ir virta ,,Panerio“ dešra. Kakava.
Priešpiečiai: ,,Naminiai“  sausainiai su ekologišku pienu.
Pietūs: Rūgštynių sriuba su grietine. Duona. Ryžių ir mėsos plovas su  šviežių kopūstų salotomis. Įvairių vaisių sultys.
Vakarienė: Makaronų ir varškės apkepas su sviesto ir grietinės padažu. Arbata.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: Omletas. Batonas su sviestu. „Pik-Nik“ sūrio lazdelė. Kakava.
Priešpiečiai: Varškės sūrelis „Magija“. Arbata.
Pietūs: Pieniška pupelių sriuba. Duona. Troškintas žuvies kukulis su  sviesto ir grietinės padažu, bulvių koše, burokėlių salotomis. Sirupo gėrimas.
Vakarienė: Daržovių troškinys (bulvės, morkos, kopūstai) su dešrele. Arbata.

TREČIADIENIS

Pusryčiai: Manų košė su cinamonu. Batonas su sviestu ir ekologišku varškės sūriu. Arbata su citrina.
Priešpiečiai: Ekologiškas jogurtas.
Pietūs: Mėsiška perlinių kruopų sriuba su grietine. Duona. Paukštienos guliašas su bulvių koše, Pekino kopūstų salotomis. Džiovintų vaisių kompotas (lopšelio gr.).
Troškintas paukštienos kumpelis su bulvių koše, pekino kopūstų salotomis.  Džiovintų vaisių kompotas (darželio gr.).
Vakarienė: Mieliniai blynai su uogiene.  Ekologiškas pienas.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: Grikių košė su sviestu. Batonas su sviestu ir virta ,,Daktariška“ dešra. Ramunėlių arbata.
Priešpiečiai: Bandelė su karamele. Ekologiškas pienas.
Pietūs: Mėsiška kopūstų sriuba. Duona.Troškintas mėsos kukulis su sviesto ir grietinės padažu, bulvių koše, morkų salotomis. Konservuotų vaisių kompotas.
Vakarienė: Virti varškėčiai su sviesto ir grietinės padažu. Arbata.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: Ryžių košė su sviestu. Batonas su sviestu ir fermentiniu sūriu. Kmynų arbata.
Priešpiečiai:  Avižiniai sausainiai su ekologišku pienu.
Pietūs:  Mėsiška burokėlių sriuba su grietine. Duona. Virtų bulvių cepelinai su mėsa ir sviesto, grietinės padažu. Persikų sultys.
Vakarienė: Makaronų košė su sviestu. Obuolys. Kakava.