Alytaus lopšelio-darželio „Nykštukas“ 15 dienų valgiaraštis

I SAVAITĖ

PIRMADIENIS

Pusryčiai: Avižinių dribsnių košė su sviestu. Džiovintos spanguolės. Arbata. Plėšomos sūrio „Pik Nik“ lazdelės.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Sveikuolių sausainiai. Arbata be cukraus.

Pietūs: Šviežių kopūstų sriuba. Pilno grūdo duona. Troškintas kiaulienos ir ryžių kukulis. Virtos bulvės. Raugintų kopūstų salotos su aliejumi.

Vakarienė: Varškės apkepas su natūraliu jogurtu. Arbata.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: Omletas. Švieži agurkai. Juoda ruginė duona. Arbata su citrina.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Keptas obuolys

Pietūs: Trinta moliūgų sriuba (arba daržovių). Pilno grūdo duona. Kepta jūros lydekos file. Bulvių košė. Burokėlių salotos su žirneliais ir alyvuogių aliejumi.

Vakarienė: : Grikių kruopų blyneliai su natūraliu jogurtu. Ekologiškas pienas

TREČIADIENIS

Pusryčiai: Manų kruopų košė su cinamonu. Arbata.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Varškės sūris su medumi. Arbata be cukraus.

Pietūs: Burokėlių sriuba su grietine. Pilno grūdo duona. Troškintas jautienos kukulis. Miežinių kruopų košė. Švieži pomidorai.

Vakarienė: Lazanija su daržovėmis. Arbata. (darželiui). Pilno grūdo makaronų košė su daržovėmis (lopšeliui). Arbata.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: Grikių košė su sviestu. Arbata. Ekologiškas jogurtas.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Sveikuolių sausainiai. Arbata be cukraus.

Pietūs: Trinta žirnių sriuba. Pilno grūdo duona. Troškintas vištienos kumpelis. Virti ryžiai su ciberžole. Pekino kopūstų salotos.

Vakarienė: Virtų bulvių ir varškės piršteliai su grietine. Arbata.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: Ryžių kruopų košė su vaniliniu padažu. Arbata.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Ekologiškas jogurtas.

Pietūs: Pupelių sriuba. Pilno grūdo duona. Kalakutienos guliašas su daržovėmis. Sorų kruopų košė su morkomis . Šviežių agurkų ir pomidorų salotos su alyvuogių aliejumi.

Vakarienė: Virti varškės kukuliai su grietine. Arbata.

 

 

 

II SAVAITĖ

PIRMADIENIS

Pusryčiai: Grikių kruopų košė su daržovėmis. Arbata. Vaisiai.

Priešpiečiai: Grūdėta varškė. Arbata be cukraus.

Pietūs: Žiedinių kopūstų sriuba. Pilno grūdo duona. Troškinta kiaulienos nugarinė. Troškintos daržovės. Švieži agurkai.

Vakarienė: Kukurūzų miltų blyneliai su obuoliais ir natūraliu jogurtu. Arbata.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: Virtas kiaušinis, žali žirneliai su grietine. Juoda ruginė duona. Kakava.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Naminiai avižiniai sausainiai su bananais. Arbata be cukraus.

Pietūs: Pomidorų sriuba. Pilno grūdo duona. Troškintas žuvies maltinukas. Bulvių ir morkų košė. Burokėlių salotos su alyvuogių aliejumi.

Vakarienė: Pupelių ir daržovių troškinys su perlinėmis kruopomis. Arbata. Naminiai avižiniai sausainiai su bananais.

TREČIADIENIS

Pusryčiai: Ryžių ir grikių kruopų košė su sviestu. Arbata.

Priešpiečiai: Juoda ruginė duona su sviestu ir fermentiniu sūriu. Arbata be cukraus. Sezoniniai vaisiai.

Pietūs: Agurkų sriuba su grietine. Pilno grūdo duona. Balandėlis pomidorų, sviesto ir grietinė padaže. Virtos bulvės.

Vakarienė: Trinta varškė. Konservuoti persikai. Grūdų paplotėliai „Duoniukai“. Arbata.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: Miežinių kruopų košė su sviestu. Arbata.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. D- Vanilinis varškės sūrelis. L- Plėšomos sūrio Pik Nik lazdelės. Arbata be cukraus.

Pietūs: Naminių makaronų sriuba su vištiena. Pilno grūdo duona. Troškintas vištienos maltinukas. Morkų salotos su aliejumi ir moliūgų sėklomis. Švieži pomidorai.

Vakarienė: Virtų bulvių ir morkų paplotėlis su natūraliu jogurtu. Ekologiškas pienas.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: Avižinių dribsnių košė su bananais. Džiovintos spanguolės. Arbata.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Plėšomos sūrio „Pik Nik“ lazdelės.

Pietūs: Burokėlių sriuba su grietine (šaltibarščiai). Pilno grūdo duona. Jautienos guliašas. Virtos bulvės. Raugintų kopūstų salotos su aliejumi.

Vakarienė: „Piemenėlių“ kiaušinienė. Švieži agurkai. Juoda ruginė duona su sviestu. Arbata.

 

III SAVAITĖ

PIRMADIENIS

Pusryčiai: Makaronų košė su varškės sūriu. Arbata.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Ekologiškas jogurtas.

Pietūs: Daržovių sriuba su ryžiais. Pilno grūdo duona.. Troškintas kiaulienos maltinukas. Bulvių košė. Šviežių kopūstų salotos su alyvuogių aliejumi.

Vakarienė: Keptas varškėtis (orkaitėje) su grietine. Arbata.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: Omletas. Švieži pomidorai. Juoda ruginė duona su sviestu. Arbata.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai.

Pietūs: Trinta salierų sriuba. Pilno grūdo duona. Troškintas žuvies pirštelis su morkų padažu. Virti ryžiai. Burokėlių ir raugintų kopūstų salotos su alyvuogių aliejumi.

Vakarienė: Avinžirnių kotletukai su jogurtiniu padažu. Arbata.

TREČIADIENIS

Pusryčiai: Grikių kruopų košė su sviestu. Arbata. Plėšomos sūrio „Pik Nik“ lazdelės.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Kepta kriaušė.

Pietūs: Rūgštynių sriuba su špinatais. Pilno grūdo duona. Troškintas kiaulienos kotletas. Bulvių košė. Šviežių agurkų ir pomidorų salotos su alyvuogių aliejumi.

Vakarienė: Ryžių su varške pudingas, vanilinis padažas. Ekologiškas pienas.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: Perlinių kruopų košė su sviestu. Arbata. Vaisiai

Priešpiečiai: Vanilinis varškės sūrelis. Arbata be cukraus.

Pietūs: Burokėlių ir raugintų kopūstų sriuba su grietine. Pilno grūdo duona. Troškinta vištienos krūtinėlės file su daržovėmis. Virti pilno grūdo makaronai. Morkų lazdelės.

Vakarienė: Bulviniai švilpikai su natūraliu jogurtu. Arbata.

PENKTADIENIS

Pusryčiai: Virti varškėčiai su grietine. Arbata.

Priešpiečiai: Sezoniniai vaisiai. Sveikuolių sausainiai. Arbata be cukraus.

Pietūs: Daržovių sriuba. Pilno grūdo duona. Maltinukas pomidorų, grietinės ir sviesto padaže. Bulvių košė. Troškintos daržovės.

Vakarienė: Pilno grūdo makaronų košė su daržovėmis. Arbata.